Správa PPC kampaní
PŘIVEDEME VÁM NA VÁŠ WEB NOVÉ ZÁKAZNÍKYSpecializujeme se na vytvoření, audit a správu PPC kampaní. Pracujeme s reklamními systémy Google Ads, Sklik (Seznam.cz), Facebook Ads, analytickým nástrojem Google Analytics a nástrojem pro přehledné reporty Google Data Studio.
Jednotlivé nabízené služby jsou rozepsané v ceníku služeb na www.onlinemarketingpraha.cz/cenik.
Orientujeme se jak na e-shopy, tak na společnosti či podnikatele poskytující služby.
Pro Vaši představu níže uvádíme základní typy PPC reklamy na konkrétních příkladech.
Příklad č.1: Uživatel hledá firmu pro rekonstrukci bytu v Praze prostřednictvím vyhledávače Google:
⇒ TEXTOVÁ REKLAMA
VE VYHLEDÁVÁNÍ:
PPC reklama je umístěna na první stránce výsledků vyhledávání nahoře na prvních 4 a dole na posledních 3 pozicích.
Uprostřed stránky mezi PPC reklamou jsou výsledky organického (přirozeného) vyhledávání – neplacené výsledky vyhledávání.
Uživatelé klikají nejvíce na první 4 pozice = první 4 výsledky vyhledávání. Tyto pozice jsou obvykle obsazeny PPC reklamou (placenou reklamou).
Příklad č.2: Uživatel hledá lednici Whirlpool prostřednictvím vyhledávače Google:
⇒ GOOGLE NÁKUPY:
PPC reklama s obrázky a cenou produktů. Uživatelé již ve fázi vyhledávání vidí podrobné informace o Vaší nabídce, a to ještě před proklikem na Vaše stránky. (Pro tento typ reklamní kampaně je potřeba produktový XML feed.)
A opět také:
⇒ TEXTOVÁ REKLAMA VE
VYHLEDÁVÁNÍ:
na příkladu vyhledávání lednice Whirlpool se zobrazila na dvou pozicích pod reklamou Google nákupy
⇒ Z náhledu vidíme, jak velkou část stránky může zabírat PPC reklama a kolik místa zbývá na organické/neplacené výsledky vyhledávání.
Příklad č.3: Uživateli se při procházení internetu, pročítání článků, zpráv apod. zobrazují různé typy bannerů:
⇒ REKLAMA DO OBSAHOVÉ
SÍTĚ:
Bannery se uživateli zobrazují v obsahové síti, tj. při procházení různých článků na internetu, novinek, zpráv atd.
Konkrétní bannery se zobrazují na základě nastavení PPC kampaně. Uživateli se tyto reklamy mohly zobrazit např. z důvodů jeho projeveného zájmu na internetu (pročítal webové stránky zaměřené na určité téma) nebo se zajímal o koupi konkrétních produktů či navštívil webovou stránku s nastaveným remarketingem.
Banner s inzercí Air Bank (Získejte 500 Kč na vyzkoušení účtu v apce My Air…) je speciální typ reklamy, který má podobu článku a je umístěn mezi skutečnými články. Tento typ inzerátu se nazývá nativní reklama.
⇒ REMARKETING/RETARGETING:
Jedna z velice zajímavých typů reklam do obsahové sítě je REMARKETING/RETARGETING – uživatel navštíví konkrétní webovou stránku a pak se mu na různých místech internetu objevují bannery s reklamou z těchto webových stránek. Tedy se reklama zobrazuje uživatelům, o kterých víte, že již projevili zájem přímo o Vaše webové stránky, ale neodeslali Vám poptávkový formulář, nekoupili produkt apod.
⇒ DYNAMICKÝ REMARKETING/
RETARGETING
Jedná se o typ remarketingu, kdy se v banneru uživateli zobrazuje promo s obrázky produktů, které si předtím prohlížel/jejichž webovou stránku navštívil. (Pro tento typ reklamní kampaně je potřeba produktový XML feed. Většina e-shopů Vám tento feed vygeneruje automaticky.)
Kontaktní údaje
Rádi Vám pomůžeme.
Kontaktujte nás!
info@onlinemarketingpraha.cz
+420 723 547 340
Modrá 1979/6, Praha, 155 00
Pracujeme po celé ČR.
IČO: 08215103
Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 13.
Nejsme plátci DPH.