Select Page

Správa PPC kampaní

PŘIVEDEME VÁM NA VÁŠ WEB NOVÉ ZÁKAZNÍKY

Specializujeme se na vytvoření, audit a správu PPC kampaní. Pracujeme s reklamními systémy Google Ads, Sklik (Seznam.cz), Facebook Ads, analytickým nástrojem Google Analytics a nástrojem pro přehledné reporty Google Data Studio.

orientační CENÍK

Jednotlivé nabízené služby jsou rozepsané v ceníku služeb na www.onlinemarketingpraha.cz/cenik.

Orientujeme se jak na e-shopy, tak na společnosti či podnikatele poskytující služby.

Pro Vaši představu níže uvádíme základní typy PPC reklamy na konkrétních příkladech.

Příklad č.1: Uživatel hledá firmu pro rekonstrukci bytu v Praze prostřednictvím vyhledávače Google:

⇒  TEXTOVÁ REKLAMA

          VE VYHLEDÁVÁNÍ:

PPC reklama je umístěna na první stránce výsledků vyhledávání nahoře na prvních 4 a dole na posledních 3 pozicích.

Uprostřed stránky mezi PPC reklamou jsou výsledky organického (přirozeného) vyhledávání – neplacené výsledky vyhledávání.

Uživatelé klikají nejvíce na první 4 pozice = první 4 výsledky vyhledávání. Tyto pozice jsou obvykle obsazeny PPC reklamou (placenou reklamou).

Příklad č.2: Uživatel hledá lednici Whirlpool prostřednictvím vyhledávače Google:

   GOOGLE NÁKUPY:

PPC reklama s obrázky a cenou produktů. Uživatelé již ve fázi vyhledávání vidí podrobné informace o Vaší nabídce, a to ještě před proklikem na Vaše stránky. (Pro tento typ reklamní kampaně je potřeba produktový XML feed.)

A opět také:

⇒  TEXTOVÁ REKLAMA VE       

           VYHLEDÁVÁNÍ:

na příkladu vyhledávání lednice Whirlpool se zobrazila na dvou pozicích pod reklamou Google nákupy

⇒  Z náhledu vidíme, jak velkou část stránky může zabírat PPC reklama a kolik místa zbývá na organické/neplacené výsledky vyhledávání.

Příklad č.3: Uživateli se při procházení internetu, pročítání článků, zpráv apod. zobrazují různé typy bannerů:

⇒  REKLAMA DO OBSAHOVÉ

          SÍTĚ:

Bannery se uživateli zobrazují v obsahové síti, tj. při procházení různých článků na internetu, novinek, zpráv atd.

Konkrétní bannery se zobrazují na základě nastavení PPC kampaně. Uživateli se tyto reklamy mohly zobrazit např. z důvodů jeho projeveného zájmu na internetu (pročítal webové stránky zaměřené na určité téma) nebo se zajímal o koupi konkrétních produktů či navštívil webovou stránku s nastaveným remarketingem.

Banner s inzercí Air Bank (Získejte 500 Kč na vyzkoušení účtu v apce My Air…) je speciální typ reklamy, který má podobu článku a je umístěn mezi skutečnými články. Tento typ inzerátu se nazývá nativní reklama

    REMARKETING/RETARGETING:

Jedna z velice zajímavých typů reklam do obsahové sítě je REMARKETING/RETARGETING – uživatel navštíví konkrétní webovou stránku a pak se mu na různých místech internetu objevují bannery s reklamou z těchto webových stránek. Tedy se reklama zobrazuje uživatelům, o kterých víte, že již projevili zájem přímo o Vaše webové stránky, ale neodeslali Vám poptávkový formulář, nekoupili produkt apod.

   DYNAMICKÝ REMARKETING/ 

         RETARGETING

Jedná se o typ remarketingu, kdy se v banneru uživateli zobrazuje promo s obrázky produktů, které si předtím prohlížel/jejichž webovou stránku navštívil. (Pro tento typ reklamní kampaně je potřeba produktový XML feed.  Většina e-shopů Vám tento feed vygeneruje automaticky.)

Kontaktní údaje

Rádi Vám pomůžeme.
Kontaktujte nás!

info@onlinemarketingpraha.cz

+420 723 547 340

Modrá 1979/6, Praha, 155 00

Pracujeme po celé ČR.

IČO: 08215103

Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 13.

Nejsme plátci DPH.

Poptávkový formulář

5 + 9 =